Kärlek vs. Bulimi

// Mitt ätstörda liv //

Tittade på en gullig film igårkväll, America's Sweethearts. Ganska förutsägbar, men
fortfarande riktigt underhållande och mysig!!! Tidigare på dagen satt jag och glodde på
'X' antal Glamour-avsnitt på rad...

Glamour-avsnitten, samt America's Sweethearts, innehöll en hel del romantiska, super-
gulliga scener. Sådana som man verkligen får fjärilar i magen av att bara titta på dem...
Det kändes FÖRJÄVLIGT att veta att jag inte är kapabel till kärlek just nu, och inte har
varit på väldigt länge. Jag klarar inte av att öppna upp mig på det sättet inför någon, att
bjuda på migsjälv.

Min kropp och jag känns som två helt olika varelser, två riktigt hemska ovänner. Att ha
ett förhållande i nuläget är omöjligt. Jag önskar att det vore annorlunda, men nu är det
som det är. Känns som att jag gått miste om så många år som borde vara de bästa i mitt
liv. Usch... Varför skulle detta hända mig...!? Varför just jag av alla människor...!? Jag
hoppas verkligen att år 2011 kommer att bli en början på ett bättre liv för min del...

Sommaren 2006 kröp monstrena in i mitt huvud, snart 5 årsedan. Nu är det fanimej
nog...  Jag SKA börja leva iår. Jävla kuksjukdom (ursäkta, men jag känner att jag har
rätt att uttrycka mig så)!!!  o.O

Kommentarer


Kommentera inlägget här: