Vettiga uppgifter

// Vardagsbloggande //

Hm... Får väl försöka fixa en "att-göra-lista" idag också. Kan vara bra att få gjort något
vettigt jämfört med gårdagens konstanta slappande. Uscha... Skäms på mig!!!  >_<

Dagens fem:

[x] plugga ryska
[  ] ta en promenad (snö och sol övergick till regn = ingen promenad)
[x] sjunga i duschen
[*] dansa som en galning i hallen; riva halva huset
[  ] plugga ännu lite mer ryska

Sounds good!? Ja, får jag till alla fem så kan det ju inte vara annat än en lyckad dag!!!
Då är frågan, vad ska jag göra nu...? Jo, jag ska sätta mig i min mysiga säng, bland alla
mina fina kuddar, och försöka plugga lite ryska. Blir en riktigt svår uppgift med tanke
på att jag har en söt liten luddboll till katt i sängen  -  hur ska man kunna hålla sig ifrån
att peta på honom!? <3

*när min syster kom hem vid 11 hade vi kaffe/städning/disco, fett trevligt.

Kommentarer

  • LouiseMonica säger:

    Nästa gång kan vi sjunga tillsammans i duschen!

    2011-02-10 | 19:59:24
    Bloggadress: http://louisemonica.blogg.se/
  • Miss C säger:

    LouiseMonica: Hahaha, det ser jag fram emot! ;D

    2011-02-11 | 21:13:40
    Bloggadress: http://missc.se/

Kommentera inlägget här: