Mys hos Johnny Boy

// Uteliv å partaj //

Hahaha, åh, igår/idag hade jag så underbart roligt!!! En stund efter att Melodifestivalen
tagit slut igår sa jag till familjen i soffan "äh fan, jag går och lägger mig"... Då märker jag
att jag har x antal missade samtal och sms på mobilen. Hade fasen inte på ljudlöst för en
gångs skull, men vad händer!? Anyway, det var Fabiaaaaan. Efter en massa om och men
så gick jag ner till Martina i vinterrrkylan. Efter en stunds modevisning (Martina i under-
kläder) så börjar vi vandringen till John och Fabian. Jävla gator på det berget alltså, en
labyrint är vad det är. Cirkulerade ett bra tag och hann halvt slå ihjäl oss på isgatorna
innan vi hittade rätt, haha. Vi har alltid varit en grym duo, jag och Martina.

Väl där blev det mys med mycket härligt tjöt, kaffe och vin. Senare tändes en brasa och
en massa massageprylar kom fram, haha. Vi försökte framkalla den ultimata supermega-
orgasmen via 3 olika massagevarianter samtidigt, men det gick sådär haha!!! Blev mest
krampaktig för att det kittlades överallt. Eh, hej!? ^^


Några av kvällens viktiga samtalsämnen: minnen från högstadiet, träning, Dolly Parton,
Sverigedemokraterna och bajs. Fint ska det va!!! Vid 5-tiden började folk bli trötta och
vi knödde ner oss i Johnny Boy's mysiga säng  (först hade vi två sängar, men sen kunde
man ju inte hålla sig ifrån varandra, haha).  Jag kunde verkligen inte sova, bara garvade,
haha. Hade dessutom  (tyvärr)  helt galet ont i magen, så vid 06.30 bestämde jag mig för
att gå hem. Väl hemma har jag sovit ca tre timmar, ändå har jag varit helt hyper. Knepigt
värre. Jag lovar, jag har säkert fått Duracell-kanin-syndromet... o.O

Hade iallafall underbart roligt och är megaglad att dessa människor fick ut mig ur huset,
mer av detta tack!!! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: