Frustration

// Mitt ätstörda liv //

Fasen vad oeffektiv jag varit idag!!! Usch. Fått några vettiga saker gjorda, dock inte
hälften av det som jag borde/vill/behöver få gjort... Apa. Men det är inte bara detta
som gör mig frustrerad och förvirrad. Den senaste tiden (efter bytet av medicin) så
har jag varit lite piggare på livet. Matmässigt har det gått helt okej, oftast. Men ändå
smyger tanken alltid upp i huvudet om att jag måste bli smalare igen för att kunna
lyckas med nånting i mitt liv. Och visst, lite ner i vikt ska jag, men jag vill inte tänka
tankar som inte är mina!!! .....antar att det lät lite luddigt, men ni som varit med om
eller lever i skiten förstår nog precis vad jag menar.

Om någon sagt till mig när jag var 14 år, vad som skulle ske inom bara ett par år så
hade jag nog bara skrattat. Fy fan vilken otrevlig tid som komma skulle. Men trots
allt så tror jag att allt händer av en anledning... Ur regn kommer solsken, eller!? =)

Kommentarer

  • Sarah säger:

    Fattar precis tanken! Senaste tiden har den existerat hos mig med, jobbigt nog! Måste ses snart!

    2011-02-07 | 20:10:16
  • Miss C säger:

    Sarah: Uscha... =/ Ja, det måste vi verkligen! <3

    2011-02-07 | 20:48:54
    Bloggadress: http://missc.se/
  • Gabrijela säger:

    Hej, jag heter Gabrijela Nujic, går 3:e året på Östra Real. jag skriver ett projektarbete som handlar om olika ätstörningar i dagens samhälle. Därför skulle jag vara oerhört tacksam om du skulle vilja svara på några frågor?

    maila gärna mig på [email protected]

    tack!

    2011-02-07 | 23:31:59
  • M säger:

    den tanken har jag oxå jämt och ständigt trots att jag e ganska fri från mina ätstörningar. men man kanske inte kan ta bort tanken men man kan diskutera med den. haha kanske låter lite konstigt.

    men t.ex. en dag då jag har ätit lite godis lr chips får jag alltid världens skuldkänslor och känner att jag måste banta för att kompensera. men då tänker jag går jag verkligen upp i vikt av det här jag har ätit? och var jag lyckligare för att jag var smal? osv..

    2011-02-10 | 09:18:42
  • Miss C säger:

    Gabrijela: Mailat! =)

    2011-02-11 | 21:18:09
    Bloggadress: http://missc.se/
  • Miss C säger:

    M: Diskutera var ordet!!! Har en ständig debatt, det som är bra är att det oftast är den

    friska sidan numera som vinner. Tänker precis som du (har käkat godis och känner mig fet

    och allmänt misslyckad) men som du säger, hade det gjort mig lyckligare att avstå!?

    2011-02-11 | 21:21:04
    Bloggadress: http://missc.se/

Kommentera inlägget här: