Februari - soundtrack

// Musik- & filmtips //

Yes, här kommer en liten lista på låtar som jag lyssnat sönder, och kommer fortsätta
att lyssna på om å om igen, under februari månad. Måste säga att jag har lyssnat på
väldigt mycket "mys-musik" det senaste. Awh. Fint.

Joshua Radin - What if you
Joshua Radin - Only you

Melissa Horn - Kvar i nåt jag lämnat
Melissa Horn - Falla fritt
Melissa Horn - Kungsholmens hamn

Glee Cast - Don't stop believin'
Glee Cast - Take a bow
Glee Cast - Defying gravity

Ratt - Givin' yourself away
Taylor Swift - Forever and always (piano version)
Lady Gaga - Teeth (alltså jag bara älskar den, haha)

.....och Thåström i allmänhet, såklart!!! Åh... <3
Har fastnat för en låt numera som jag inte var speciellt förtjust i den när kom:

"Stjärna som är din"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: