Kate Chilver död

// Tänkvärt //

Efter 16 år av anorexi har Kate Chilver nu avlidit. De läkare som hon varit i kontakt med
säger att det är det värsta fall av Anorexia Nervosa de sett hittills. Kate vägde mindre än
30 kg (närmare bestämt 4,7 stone), och har stundvis haft ett BMI under 10 (!), vilket är
extremt ovanligt.

Kates kropp var så tunn att delar av magsäck och tarmar dog pga blodbrist. Hon
blev 31 år gammal... ~  Rest in peace and hope life's better on the other side!  ~



Källa: dailymail.co.uk

Kommentarer

  • sugarhearted säger:

    Fy fan vad fruktansvärt. No wonder that she died, och: FAN TA ätstörningar. Vidrigt att sådan skit ska ta livet av människor, och orsaka så mycket skada överhuvudtaget. Jag får ont inuti när jag ser bilderna och läser din text. Vad mycket hemskt en människa kan gå igenom. Hoppas hon vilar i frid. :'(

    2011-12-20 | 13:09:01
    Bloggadress: http://sugarhearted.wordpress.com
  • Miss C säger:

    sugarhearted: Ja, det är riktigt jäkla vidrigt. Jag tror och hoppas att hon har det

    bättre nu. Efter så många år med skiten. Att spendera ett helt liv på behandlingshem

    känns ovärdigt på nåt sätt. Jävla sjukdom...



    Menmen, positiva tankar! GOD JUL på dig! Kram C

    2011-12-22 | 18:46:04
    Bloggadress: http://missc.se/
  • neli säger:

    så så fruktansvärt =(

    ja jag har inte använt så mycket av clarins produkter men jag älskar verkligen det här läppstiftet =)

    god jul på dig också fina du =)

    kram <3

    2011-12-22 | 19:06:19
    Bloggadress: http://iamsofashion.blogg.se/
  • Anonym säger:

    RIP



    Sv: jag har inte varit i Ryssland, vore asballt att åka dit. Dock inte på vintern, tror inte jag skulle klara av det haha

    2011-12-23 | 17:12:30

Kommentera inlägget här: