Filmmontage by C

// Made by C ^^ //

Hej hej hallå. Känner mig lite omotiverad till bloggande för tillfället... Fick feber igår och
har gått runt osminkad, i nattskjortan, två dagar i rad... Börjar få lite lätt panik av att inte
göra någonting / gå utanför huset. Böööh. Satte ihop en liten film förut av ren uttråkning.

Hörde låten "Arms" i ett avsnitt av The Bold and the Beautiful å blev helt kär  -  så nu har
jag gjort en film med den och klipp från filmen Dear John. Blev ganska bra. Hade velat ha
klipp från The Notebook egentligen  (som är såååå mycket bättre än Dear John),  men jag
hade inte den filmen på datorn... Jaja, blev som sagt rätt bra ändå. Vad tycker ni???



Har gjort EN annan film av samma slag tidigare;  klipp från Black Swan till låten "Skinny
Love" med Birdy. Blev faktiskt sjukt nöjd med den (och jag är en väääldigt självkritisk
perfektionist)  -  och har fått jättefin feedback!! Det är lite kul att göra egna filmmontage
ändå... :)  Här är länken till min Skinny Love-film:

Birdy - Skinny Love (Black Swan)