Ensåndärlista

// About me //

.....i brist på annat kör jag en-sån-där-jobbigt-lång-lista. 50 frågor liksom, orkar du!?

OM MIG:

1. Hemstad: Göteborg
2. Boende: Villa

3. Äkta håfärg: Ginger man, GINGER!!! 
4. Nuvarande hårfärg: Men ofta jag vill ändra på ovanstående...!?
5. Frisyr: Låååångt / ingen frisyr direkt
6. Ögonfärg: Grön
7. Skostorlek: 39
8. Temperament: Hett. You're burned.
9. Familj: Mammiii, pappiii, bror, syster, katt 
10. Civilstatus: Singel och ointresserad

OM MIG vs. KÄRLEK:

1. Har du någonsin varit kär? - Yes.
2. Tror du på kärlek? - Börjar tvivla.
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - Ja.
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Nja, kanske.
5. Har du någonsin krossat någon annans hjärta? - Yes.
6. Har du någonsin blivit kär i din bästa vän? - Yes.
7. Har du någonsin älskat någon utan att tala om det för honom/henne? - Ja.
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - Kanske.
9. Har du någonsin haft en hemlig beundrare? - Hahaha, ja. Skitkul.
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Kanske.

10 SNABBA:

1. Kärlek eller pengar? - Jadu. Vågar inte svara.
2. Cider eller öl? - Cider!!! Öl smakar som piss luktar.
3. Dag eller natt? - Natt (om jag sover gott och drömmer något trevligt).
4. One night stand eller förhållande? - Förhållande.
5. Tv eller internet? - Internet, tror jag.
6. Pepsi eller cola? - EEEW!!! Inget av det. Usch.
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll? - Beror på humör.
8. Färgfoto eller svartvita? - Me like both.
9. Telefonkontakt eller face to face? - Helt klart face-to-face. Telefonfobi.
10. Bilddagboken eller myspace? - Say whaaaat. Neither.

HAR DU NÅGONSIN...


1. ...blivigt upptäckt när du smitit ut? - Har nog aldrig smitit ut???
2. ...velat ta livet av dig? - Det tar jag med min psykolog. Andra tar illa upp.
3. ...gjort något du ångrar? - Yes.
4. ...hoppat bungy jump? - Nej, aldrig livet.
5. ...varit med i en olycka? - Ja.
6. ...ätit en hel tårta? - Hm... Kan nog ha hänt, men inte helt säker.
7. ...önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - Kanske.
8. ...gått på bio ensam? - Ja, Black Swan, var helt skärrad på hemvägen.
9. ...gillat någon utan att det varit ömsesidigt? - Kanske.
10. ...tyckt att världen suger? - OHHH IT DOES!!!

DIVERSE:

1. Saknar du någon just nu? - Ja, hästarna på landet... 

2. Är du glad? - Inte direkt.
3. Är du fundersam? - Alltid.
4. Vill du gifta dig? - Kanske, om (OM) jag träffar Mr Right.
5. Hur många barn vill du ha? - Vet inte om jag vill ha några alls.
6. Rullar du spagettin eller skär den? - Äter inte spagetti.
7. Har du ätit sushi? - Yes, love it.
8.  Favoritglass? - Hm. Gillar många...
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - Jaaaa!!! 
10. Gillar du någon just nu? - Min älskade katt Morris är snuffsig.

Kommentarer

  • LouiseMonica säger:

    sv: Nej det kommer vi antagligen inte att göra :( <3

    2011-12-12 | 16:07:39
    Bloggadress: http://louisemonica.blogg.se/
  • Cicci säger:

    Tack så jättemycket! Tycker verkligen om dina bilder till vänster i bloggen, du är jättefin:)

    2011-12-12 | 19:59:42
    Bloggadress: http://satisfactioncreatedbycicci.blogg.se/
  • Miss C säger:

    Cicci: Åh tack vad söt du är! Önskar att jag kan se lite mer ut som jag gjorde när de

    bilderna togs snart! Kram C

    2011-12-13 | 20:44:35
    Bloggadress: http://missc.se/

Kommentera inlägget här: