Myggbett på näsan

// Vardagsbloggande //

Fan, jag är heeelt uppäten av myggor nu alltså... Har spenderat några timmar ute vid
havet med käraste Frida. Snackade lite skit, åt godis och myste.  Hade dessvärre en
hel del myggor som sällskap. Fick bland annat ett myggbett på näsan, strax över min
vänstra näsborre (FYI), som svullnat upp och fått min näsa att se heelt jävla skev ut.
Känner mig snygg som få. Eh.

Tidigare idag har jag shoppat (hejdå pengar  -  igen) och varit ute och käkat med älsk
och hans två storasystrar. Det var mys!!! Lite Martini Rosso är aldrig fel... ^^

Kommentarer

  • amanda kullberg säger:

    okej ! gud va kul ! ska kolla på den serien sen men när har den " premiär " :) eller när börjar den ? :) skulle va kul att veta de :D ! och måste så klart se filmen sen med när den kommer ut :D !

    2011-08-04 | 23:00:47
    Bloggadress: http://amandathaking.blogg.se/
  • Miss C säger:

    amanda kullberg: Jag tror att Hinsehäxan kommer sändas i SVT i slutet av året eller nästa vinter! :)

    2011-08-31 | 15:30:04
    Bloggadress: http://missc.se/

Kommentera inlägget här: