Planer för fredag

// Resor / Travelling //

Ska strax gå och lägga mig. Sätter alarm för kl 7.00 imorgon. Har en ledig dag så jag tar
och åker till Southampton. Måste shoppa!!! De har en jädra massa butiker, wohoo!!! xD
Nää, men jag MÅSTE verkligen köpa in lite fler basplagg. Jag blir megasmutsig efter tio
minuter med hästarna/hundarna/whatever... Primark ftw!!! ;P ...och för er som inte
visste det - det var hamnen i Southampton som Titanic avgick ifrån!! Måste kolla in alla
minnesplatser för det också... Kanske behöver åka till Southampton fler gånger, haha!!!
Staden kan vara något stor för att gå igenom på en dag - speciellt när jag för tillfället är i
behov av shopping, men inte heller vill missa alla historiska platser och byggnader... Får
helt enkelt prioritera shoppingen imorrn och se hur mycket annat jag hinner med. Blir
alltså inte någon blogguppdatering förrän imorgon kväll - See ya then... ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här: