Mission Incomplete =(

// Mitt ätstörda liv //

Well, dagens målsättningar blev tyvärr inte slutförda såsom jag hoppats... Jag åt inget
bröd under dagen, men ack så mycket kakor. Faaaaaaan!!! Feeling so freaking bad...
Det största problemet är att "the mum" ger oss sötsaker hela tiden, vet inte hur jag ska
ta itu med det..... Jag borde prata med henne och berätta hur det ligger till, men det är
svårt. Speciellt när jag måste formulera det på ett bra sätt på engelska!!! Någon som
har tips på vad/hur jag ska göra!? o.O

Kommentarer

  • rebecka säger:

    men lilla du!? ;:(

    varför är det inte så bra?<3

    2010-09-18 | 20:21:55
    Bloggadress: http://flickanheterrebecka.blogg.se/
  • Fredrika säger:

    SV; Visst gör det :) Fin blogg btw ! Kram

    2010-09-18 | 20:27:46
    Bloggadress: http://frdrika.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Fast kära bästa Charlotte. Du får också idag se det LITE som du vann. För du åt INGET bröd. Så du klarade faktiskt en utav punkterna av vad du satte upp. Imorgon kanske du klarar båda? right?



    Det blir fin fint! Mocka massor med hagar!

    Jag la upp en video på våran youtube kanal med mitt rum.. uhm för jag inte minns lösenet till min egna : D

    2010-09-18 | 20:31:03
  • Annika säger:

    Klart du ska berätta! Annars blir det ju apjobbigt för DIG. Sätt dig själv främst. Håller dock med, inget bröd; bra jobbat, 50 % måluppfyllnad!

    2010-09-19 | 00:21:11
  • Miss C säger:

    Ina: Ja, imorgon (idag) ska jag fanimej klara av detta... Blir både ledsen och

    förbannad på migsjälv. Nu jävlar... Ätstörningshelvete...!!! xO



    Annika: Hon var inte hemma igårkväll så jag skrev ett mail. Ska se om hon

    läst det nu när jag går ner till köket, så får vi diskutera problemet...

    Uh, nu blev jag nervös... =/

    2010-09-19 | 10:05:08
    Bloggadress: http://missc.se/
  • M säger:

    Jag föredrar oxå att skriva just när det gäller lite jobbiga saker. Skrev bl.a. ett brev till min chef när jag ville säga upp mig pga min depression.

    Hoppas att det går bra iaf!



    För min del är det lättare att undvika hets när jag inte blir erbjuden saker. För blir jag erbjuden onyttiga saker blir tanken lätt planterad i huvudet. Så jag har bl.a. bett min pojkvän om detta, att hålla sådant borta från mig. Fast det är klart att man inte kan undvika allt för evigt heller men ah du förstr nog poängen ;)

    2010-09-19 | 12:27:17
  • E säger:

    Säg att du vill prata med henne. Sätt er ner med en kopp te ute i trädgården och bara ta det lugnt.

    Klarar du inte att ta det ansikte mot ansikte så skriver du det på din blogg och ser till så att hon läser den. Då kanske hon söker upp dig och då slipper du ta första steget!

    Kämpa på, du klarar detta!<3

    2010-09-19 | 17:11:50
  • Miss C säger:

    M: Ja, precis. Hemma har vi försökt planera allt som har med mat att göra efter vad som

    gör det lättare för mig att undvika hetsätning. Brödet får till exempel inte vara framme

    om jag är ensam hemma. Känns bra att vet att någon annan därute förstår hur jag har det!!!



    E: Tack för tipsen!!! Jag mailade henne igårkväll, men det verkar som att hon inte har läst

    det... Annars har hon gjort det och undviker att prata om det? Känns lite mesigt att behöva

    gå fram och fråga om hon fått mitt mail... Men ja, den tyska tjejen som också är au pair vet

    om mina problem. Hon har varit borta över helgen men kommer hit igen ikväll. Kan prata

    med henne först och be henne vara med och prata med 'mamman' ikväll? =)

    2010-09-19 | 17:21:10
    Bloggadress: http://missc.se/
  • Nea säger:

    Är det verkligen rätt taktik att förbjuda dig själv att äta kakor då? I längden, tror du att det fungerar, eller blir det bara ännu mer så att du måste "passa på" när du väl äter det?

    Självklart är det olika för alla, men för mig har det aldrig hjälpt att förbjuda livsmedel.

    2010-09-22 | 10:51:17
    Bloggadress: http://fuckingfake.blogg.se/
  • Miss C säger:

    Nea: I get your point, och håller med till viss del. För mig fungerar det inte särskilt bra

    att förbjuda livsmedel, men däremot att sätta upp mål brukar fungera ganska bra!!! ^^

    2010-09-22 | 14:44:03
    Bloggadress: http://missc.se/

Kommentera inlägget här: