En ny dag.

// Mitt ätstörda liv //

...och den startade med att Nele kom in i mitt rum med en kopp kaffe. How nice... =)
Hon ska åka iväg till sin syster över helgen (som också befinner sig i UK), så det blir
lite ensamt för min del... Menmen...

Anyway, idag är en NY dag (gårdagen blev en matmässig katastrof). Jag måste försöka
med alla medel för att lyckas hitta ett sätt att undvika hetsätning - som passar mig. Nu
har jag skrivit upp två mål för dagen:

~ inga kakor
~ inget bröd

Varför dessa livsmedel? För att det oftast är de som startar mina hetsätningar, och är
de som jag äter mest av när jag väl börjat. That's it. Hoppas att jag klarar av dessa två,
till synes enkla, mål... Uppdaterar om resultatet ikväll - och OM det fungerar ska jag
försöka sätta upp lite fler olika målsättningar varje dag. Hoppaaaas!!! ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: