Daily Update

// Mitt ätstörda liv //

Mja, jag har precis gått igenom ett hetsätnings-sug... De som varit med om hetsätningar
vet nog vad jag menar. Det liksom kliar i fingrarna och man väntar i princip bara på den
kommande attacken... Superhärligt nog, sitter jag nu här i min fina gröna soffa, utan att
ha hetsätit idag!!! Det har slunkit ner en del onödiga, mindre nyttiga, saker - men i helt
okej dos. Let's get happy!!! ;D

Så, hur hanterade jag det oroliga läget!? Jaa... Något som jag ALLTID försöker göra när
suget kommer, är att tänka framåt: hur kommer jag att må efteråt? Är det hunger eller
sjuka impulser som cirkulerar i mitt huvud? (svar: det är sällan hunger, that's a fact)

Jag är praktiskt taget chockad över vad jag gjorde istället för att hetsäta idag: dammsög.
Vafan!? Hur ofta dammsuger jag!? U N B E L I E V A B L E !!! xD Hahaha, gosh... Men ja,
det behövdes dammsugas i mitt rum, så det var ju hur bra som helst att jag gjorde någon
/tråkig/ nytta istället för att hetsäta, right!? Det var inte heller vilken dammsugare som
helst... Let me introduce you to GEORGE - the vacuum cleaner!!!



Jättesöt grön liten krabat, dock väldigt klumpig. Han har tappat ett hjul, och är därmed
'trebent'... Hahaha!!! De har en normal dammsugare också, men jag rekommenderades
att använda George... Lucky me!? ^^



Kommentarer

  • E säger:

    Bra gjort!!! Super starkt :D

    2010-09-20 | 17:54:10
  • Miss C säger:

    E: Tack!!! ^^

    2010-09-20 | 18:52:16
    Bloggadress: http://missc.se/
  • Rebecca säger:

    Skitbra som vann den kampen! Vet hur frustrerande det kan va.Jag gillar dammsugaren och butterix reklamen också förresten:)

    Du är cool<3

    2010-09-20 | 21:29:10
    Bloggadress: http://thinspiration.bloggspace.se
  • Rebecca säger:

    Skitbra som vann den kampen! Vet hur frustrerande det kan va.Jag gillar dammsugaren och butterix reklamen också förresten:)

    Du är cool<3

    2010-09-20 | 21:32:01
    Bloggadress: http://thinspiration.bloggspace.se
  • Miss C säger:

    Rebecca: Tack!!! ;D vad gullig du är. Hoppas att livet går åt 'rätt håll' för dig!!! ^^

    2010-09-20 | 22:56:29
    Bloggadress: http://missc.se/

Kommentera inlägget här: