Finally (too late)

// Mitt ätstörda liv //

Äntligen fungerar internet, thank God, hahaha!!! Varit "ensam hemma" hela dagen...
- UTAN INTERNET!!! Nele och hennes systrar har varit i Windsor och tha family
har varit på Legoland (ja, det finns tydligen ett i England också).

Jag har alltså haft eget ansvar för alla djur här idag (tre stoora hästar, en ponny, tre
stora hundar, två kaniner + ytterligare två medelstora hundar (grannens))... GOSH.
Det blir.....44 st ben. Vet inte varför jag tänkte på det, men ändå, hahaha!!! 44 ben,
16 hovar och 28 tassar..... NOG MED MATEMATIK!!!!!!!!! xD

Förutom eget ansvar för djuren, innebar dagen också ett väldigt stort hus heelt för
mig själv... Jag ÖNSKAR verkligen att jag hade utnyttjat det på bästa sätt, t.ex.
dansat runt och sjungit som en galning eller gjort lite yoga i köket, eller whatever,
men nej... Som ni läsare förmodligen redan har förstått, så spenderade jag i princip
varje 'ledig' minut med att äta. Uh. Denna dag måste vara den värsta jag haft hittills
här i UK - matmässigt... Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan.

bloglovin

Kommentarer

  • Ina säger:

    Haha ja, den är ju färdig sedan innan. Jag ska få en ny på den megami också som är egendesignad men som annan gör åt mig. Kände bara att den engelska jag orkar inte...+ den är fin!

    2010-10-22 | 02:30:38
    Bloggadress: http://eluminel.blogg.se/

Kommentera inlägget här: