Ut å åååka

// Vardagsbloggande //

Är ledig idag, så jag hänger med "the mum" och hennes väninna (som jag också är
bekant/vän med numera) till Southampton. De har några ärenden på vägen, så det
kanske inte blir så mycket egen tid att vandra runt för min del, men det gör inget...
Vill bara komma iväg lite. Schemat är ganska tight eftersom barnen ska hämtas en
viss tid, så jag kommer ha gott om tid i eftermiddag att städa rummet... *host*

Jaaa, jag har iallafall tagit upp nya sängkläder hit, det är en bra början, hahahaha!!!
Måste verkligen städa iordning. Har ändå haft ganska bra hygien på rummet, även
om det ligger saker överallt (som hemma). Dammsuger nästan en gång i veckan och
försöker ta mig tid att byta sängkläder då och då. Saken är att jag gillar när man har
"sovit in" lakanen. De är så mjuka å goa då... Menmen, nu måste jag göra mig klar för
avfärd!!! Huvudsaken är väl att jag får städat upp innan min kära mammiii kommer
hit  -  NÄSTA VECKA!!!  (var tar all tid vägen!?)  o.O

Kommentarer

  • Anonym säger:

    hihi tack!

    en foderhäst faktiskt =)

    2010-11-18 | 17:30:29
    Bloggadress: http://ffifteen.blogg.se/
  • Anonym säger:

    duu på din förra blogg har du lagt upp ett matshema för bulumi, tror du det fungerar även när man har hetsätstörning? alltså jag vill INTE gå upp i vikt...

    2010-11-18 | 17:38:39
  • Miss C säger:

    Ja, absolut!!! Bulimiker och hetsätare har ju det mesta gemensamt så det schemat

    passar båda. (passar även för anorektiker då jag fick schemat när jag var under-

    viktig) ^^

    2010-11-18 | 22:46:41
    Bloggadress: http://missc.se/
  • Anonym säger:

    okeej, men om du fick det när du var underviktig, så går man väll upp av det?(A)

    2010-11-18 | 22:57:17
  • Miss C säger:

    Nej, om man har nått en vikt när kroppen fungerar som den ska så går man inte upp

    av att äta som på schemat!!! Tänk på att det som står där är för en stillasittande

    person... =)

    2010-11-19 | 14:18:45
    Bloggadress: http://missc.se/

Kommentera inlägget här: