Morgonhets...

// Mitt ätstörda liv //

Startade tidigt med hetsätning idag, känns ju bra och så...........NOOOOT!!!!!!! ='(
Tur att jag ska ut och rida om drygt en timme, behöver det. Pga influensan så har
jag inte ridit på evigheters evigheter. Blöööääää... Back to my stupid eating habits:
för tillfället önskar jag med hela min själ att jag kunde få komma tillbaka till rehab,
dagvården... Trodde att min vistelse här skulle hjälpa mig att få fasta rutiner, men
det har snarare blivit mycket värre på den fronten... Prutt.

Kommentarer

  • Malin J säger:

    gumman! usch kan du inte komma hem så jag iaf kan få pyssla om dig!? förstår också att detta var ett försök att må bättre o få andra rutiner på vardagen... forstätt kämpa och kolla om det finns nån hjälp du kan få där nere! du är INTE dömd att må dåligt resten av livet!!!! kom ihåg att det finns alltid ett sätt att bli bättre även om vägen dit kanske är några varv runt jorden! SAKNAR DIG<3

    2010-11-10 | 18:03:06
  • Miss C säger:

    Malin J: Tack Malin!!! Försöker hålla modet uppe... Blir 'bara' att börja om igen när

    jag kommer hem. Måste börja träna nåt också, känner mig fetast i världshistorien!!!

    Uuuuuusch... Hälsa alla goingar där hemma!!! Kramar <3

    2010-11-11 | 13:36:39
    Bloggadress: http://missc.se/
  • alis säger:

    Hej! Jag såg att du kommenterat i en annan blogg och undrat över mandometer behandlingen. KAn verkligen rekomendera dig att söka dit, vet inte om du bor i Stockholm men man kan kanske få vård där ändå... de tar emot alla former av ätproblematik och just dina problem är väldigt vanliga men tas inte på så stort allvar på alla håll, men det gör man på mando. Jag kan bara säga, GO for it och skicka in en egenanmälan, det finns inget att förlora - bara att vinna - ett liv i friskhet och framförallt frihet!

    2010-11-18 | 20:20:49
  • Miss C säger:

    alis: Åh tack så mycket!!! Har du gått på behandling där? Jag bor inte i Sthlm

    men det finns en klinik i Alingsås, hyfsat nära...

    2010-11-18 | 22:48:08
    Bloggadress: http://missc.se/

Kommentera inlägget här: