Sertralin vs Fluoxetin!?

// Mitt ätstörda liv //

Jaa, i måndags var jag ju på bedömningssamtal på Östra Sjukhusets Anorexi/bulimi-
mottagning. Kändes lagom lustigt att åka dit igen. Trodde aldrig att jag skulle behöva
åka tillbaka, men i England blev jag vääldigt medveten om att jag inte var "klar" med
min behandling...

Anyway, jag fick bekräftat att min problematik gått från anorexi till BULIMI... Gosh.
Det ironiska är att jag mailat dem i en månad och bett om hjälp, och under samtalet sa
de till mig att det är tveksamt om jag kommer att få hjälp!!! Why!? De tycker att jag
inte är tillräckligt motiverad... Ärligt talat!? o.O

Blir så jävla trött... Menmen... Pratade med min läkare på vårdcentralen för en liten
stund sedan. Ska träffa honom nästa vecka och diskutera eventuellt byte av medicin.
Någon annan därute som först tagit sertralin och bytt till fluoxetin...!? Självklart
reagerar de flesta individer olika, men jag vore ändå väldigt tacksam för tips och råd,
samt personliga erfarenheter.