B&B + Önskelista

// Vardagsbloggande //

Åh sitter å tittar på Bold and the Beautiful. Totally love it. I am soo addicted!!! <3
Någon såpa som DU följer och inte kan sluta se på? Någon som också följer B&B!?



(Zack Conroy är min man ffs) ...anyway:  Dagens planer är att åka till läkaren för att
prata om ett eventuellt medicinbyte (SE HÄR) från sertralin till Fluoxetin. Tack för
alla tips och råd angående medicinerna och era egna erfarenheter!!! ^^

Sen ska jag och mamma försöka hitta något till mig i julklapp, eh..... Jag har seriöst
ingenting att önska mig.....eller iallafall inte något materiellt. Det som jag önskar mig
mest i hela världen är att bli helt frisk, och att min familj ska vara lycklig. Speciellt
mamma. Hon borde få stressa ner lite och le oftare. Men långsiktigt så står en egen
häst högt på önskelistan såklart  -  and it has, since I was like.....2 years old!!! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: