Min Alex.

// Vardagsbloggande //

Att älska någon, när man inte älskar sig själv, är nog bland det svåraste som finns.
Jag har inte lyckats speciellt bra med det... Jag måste lägga ner mer tid på mig själv,
vilket jag tror och hoppas att Alex förstår. Han är antagligen världens bästa pojkvän.


Alex kom hem från Fiiinland i förrgår (han gör lumpen där), och kom hem till mig
igår... Det var fantastiskt att se hur han växt som människa under de sju veckor
som vi har varit ifrån varandra!!! Hm... Undra då hur han är om ett år...? Ja, han ska
stanna i ett heelt år... Han fick ett erbjudande om någon utbildning, och självklart
stöttar jag honom i att han ska ta chansen. "Once in a lifetime"!?

P.S. Jag ökade dosen medicin (sertralin) imorse.

Kommentarer

  • paulina säger:

    Oj är itne sådant jobbigt? Men beundrar dom som klarar distans:) Hoppas du mår bra snart då!

    2010-08-30 | 13:43:39
    Bloggadress: http://paaauliinaa.blogg.se/
  • Jägare Kokkonen säger:

    Det är klart jag förstår att du behöver tid för dig själv. Du behöver hitta någon inre Harmoni och medans du gör det, så väntar jag på dig oavsett hur lång tid det tar, så väntar jag! Kom ihåg det.

    P.S I love you.

    2010-08-30 | 18:28:31
  • Miss C säger:

    Älskiii <3

    2010-08-30 | 22:01:43
    Bloggadress: http://missc.se/
  • Anonym säger:

    Hej! Jag tycker din blogg är super. Jag har själv problem med maten (hetsätning osv) Har just nu kommit in på psyk. Fått sertralin jag med men fått så mycket bivärkningar, så har bytt. Hur har du det? några andra erfarenheter från sånt. Jag är ganska "ny" i detta ämnet och har varit ganska anti mot medicinering. Funkar de för dig? Puss&kram :)

    2010-09-02 | 23:13:16
    Bloggadress: http://stolenmoments.blogg.se/
  • Miss C säger:

    Anonym: Hej!!! Jag var också emot medicin innan, men jag måste säga att det har hjälpt

    mig otroligt mycket. Mina panikanfall minskades rejält när jag började med sertralin,

    och jag slutade att 'hantera' ångesten genom att skada migsjälv. Vad jag kommer ihåg

    hade jag inte så jättemycket problem med biverkningar. Mådde lite illa och fick en del

    huvudvärk, men inget allvarligare. Hur känner du dig med den nya medicinen? Bättre?

    Kramar C ^^

    2010-09-03 | 11:04:11
    Bloggadress: http://missc.se/

Kommentera inlägget här: