Lite kaos + JOBB

// Vardagsbloggande //

Om ni undrar varför alla menyer ser helkonstiga ut, så är det för att blogg.se inte laddar
mina uppdateringar tillräckligt snabbt - så jag måste låta det se lite galet ut innan jag kan
fortsätta att fixa om med designen... Hoppas att jag får ihop det bara, haha!!! xD

P.S. Jag fick jobbet på Göteborgs Kulturkalas!!! Jag kommer att befinna mig i (eller
i närheten av) Bältesspännarparken... Där ska jag dela ut "Göteborgs-brickor" som man
sätter på nyckelknippan för att lättare få tillbaka sina nycklar om de skulle tappas bort.
Tjänsten är helt gratis i ett halvår - man förbinder sig inte till någonting!!! Efter de första
6 månaderna får man ett meddelande om att tjänsten avslutas - om man inte själv väljer
att fortsätta. Tycker man att det tjänsten fungerar bra så kostar det endast 50 kr per år,
så det är en riktigt bra investering för en tryggare vardag.

OM ni ska åka in till Kulturkalaset så får ni gärna komma förbi och få en bricka av mig!!!
För att bli gratis registrerad krävs en ålder på minst 18 år, och som sagt:
MAN FÖRBINDER SIG INTE TILL NÅGONTING, så det vore jättekul om ni kom
och bättrade på min statistik, haha. De som delar ut flest brickor tävlar nämligen om ett
hemligt pris... *nyfiken*

Kommentarer

  • Bara Jag säger:

    Gratulerar till jobbet!!



    Katastrof kan vara så mycket och för många är det ångesten som är katastrofen....



    Sov gott!

    2010-08-09 | 23:04:40
    Bloggadress: http://blogg.rhode.se
  • Miss C säger:

    Bara Jag: Tack!!! ^^ Ja, det har du väldigt rätt i... Nattinatti

    2010-08-09 | 23:20:57
    Bloggadress: http://missc.se/
  • Lissie säger:

    Låter toppen med jobbet!



    Du har nog en poäng där, med att försöka klara dig själv. Det gäller bar att veta var gränsen går, när man verkligen kommer framåt av att stå på egna ben, och när man inte gör det. Men hoppas på att du fixar det! Kramar

    2010-08-10 | 22:13:10
    Bloggadress: http://thinline.blogg.se/

Kommentera inlägget här: