Here we go again...

// Mitt ätstörda liv //

Nu har det duggat tätt med födelsedagar. Tårta varje dag känns det som. Snart är
det dags igen (kl 18:00)... Är förvånad över att jag hanterat det såpass bra. Känns
underbart, men ja, jag har iofs inte känt mig speciellt snygg det senaste. Min mage
känns ganska platt framtill, men dessa lovehandles... Urk.

Har inte tränat på helt gaaalet länge, men kropp och vikt verkar ha stabiliserat sig.
Alltid nåt positivt, även om jag ALLTID har tankar i huvudet om att sluta äta igen...
Kommer de tankarna alltid finnas kvar? Kommer jag någonsin kunna leva en hel
dag utan att tänka på mat/kalorier överhuvudtaget? Åh, det vore drömmen...


Kommentarer

  • Johanna säger:

    Tänk om det kunde gå en dag utan man tänkte på sånt :)

    2010-08-04 | 16:56:15
    Bloggadress: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
  • Cim säger:

    Du kommer kunna leva utan kaloritänket en dag! Det kommer ta tid men det kommer du kunna! Stor kram och kämpa på!

    2010-08-04 | 17:11:39
    Bloggadress: http://daysofcimo.devote.se
  • M säger:

    Känner desamma, om det är någon som är atomat-expert på omslagsräkning så är det jag..

    Får flipp på det ibland.

    2010-08-04 | 17:22:58

Kommentera inlägget här: