5 dagkrämer - TEST

// Hudvård / Skin care //

Hej hopp, alla glada (och ledsna)!!! Här kommer ett testresultat angående dagkrämer
som jag har använt under de senaste månaderna. Själv är jag väldigt förtjust i att läsa
recensioner av olika skönhetsprodukter, hoppas att ni också är det... ^^

Som ni ser har jag använt både lyx- och budgetkrämer. Lite kul att den dyraste fick
sämst betyg... Tänk på att produkterna fungerar olika beroende på vilken hudtyp man
har - därför bör jag nämna att min hud är ganska normal, men känslig!!! Jag är sällan
torr i ansiktet, och under sommarhalvåret kan T-zonen bli något fet i perioder...



Vad tycker ni om detta testet? Vill ni ha fler tester/något speciellt ni vill läsa om?
Blir glad för all kritik. Jag skriver för min egen skull, men ju fler läsare desto roligare!!!